آدرس جدید وبلاگ : http://bimarefat.parsiblog.com

وبلاگ به آدرس http://bimarefat.parsiblog.com منتقل شد.

آدرس جدید وبلاگ : http://bimarefat.parsiblog.com

وبلاگ به آدرس http://bimarefat.parsiblog.com منتقل شد.

عبد را بگو...

من عشقنی عشقته و من عشقته قتلته و ....
هر که عاشق من شود من نیز عاشق او می شوم و هر که من عاشق او شوم او را خواهم کشت و هرکه من او را بکشم دیه ی او بر گردن من است و هرکسی دیه اش بر گردن من باشد پس خود من دیه ی او هستم!
خودت به او دل می دهی و خودت دل از او می بری و آنگاه دلبرده را جان می ستانی و در آغوش می کشی!
خودت می آوری و می بریش!
هان! انسان را بگو... غرق در دنیای خود است! حال آنکه کسی چشم به راه اوست و سالها منتظر او می ماند که مگر روزی چشم خود را باز کند و او را ببیند! عشقش را درک کند... چه بگویم؟
عبد را بگو! تصور می کند که او منتظر است...  او، عاشق است...   او، التماس معبود می کند...
از آشوب دل معبود خبر ندارد... از خون دل خالق خویش غافل است!...
این است که به موسای خود می گویی : ای موسی! گاه مدتها منتظر بنده ی گنهکارم می مانم که از گناه خویش توبه کند و دوباره به آغوش من بازگردد و آنگاه که توبه کرد من تمام گناهان او را ببخشم و جای آنها برای او حسنه بنویسم!
الهی من خود را "بی معرفت" لقب دادم. آنرا از من بپذیر و این نام را در لوح محفوظ خود در عرش بنویس! که مرا معرفتی و مرامی می بایست می بود که نبود!

یا زهرا

نظرات 5 + ارسال نظر
یکرنگ جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ http://yekrang.blogsky.com/

سلام

عید شما مبارک باشد
مطلب زیبایی است

از تبادل لینک با شما خوشحال می شوم در صورت تمایل به خانه پیوند ما مراجعه نمایید

از سایر خانه ها نیز دیدار نمایید

به امید دیدار

بازمانده جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:13 ب.ظ http://http://ssan.blogfa.com/

اقا سلام عرض شد
چطوری برادر ؟ خیلی مبارک وبلاگت ، من که
خیلی خوسحال شدم انشاالله که درش همیشه
باز باشه و چراغش روشن .
همچو فرهاد بود کوه کنی پیشه ما

کوه ما سینه ما ، ناخن ما تیشه ما

بهر یک جرعه می ، منت ساقی نکشیم

اشک ما ، باده ما ، دیده ما ، شیشه ما

عشق شیری است قوی پنجه و میگوید فاش

هر که از جان گذرد ، بگذرد از بیشه ما
التماس دعا

سلام علیکم بازمانده عزیز:
خوش آمدید... خوشحالمان کردید.

زخم فرهاد و من از یک تیشه بود / او به سر زد من به پای خویشتن

بازمانده جمعه 30 دی‌ماه سال 1384 ساعت 04:18 ب.ظ

راستی داداش من با اجازه،احترام وافتخار وبلاگت را لینک کردم

شرمنده کردید بازمانده عزیز! شما حق آب و گل دارید....
با اجازه ی شما ما هم وبلاگمونو با نام وبلاگ شما زینت دادیم.
یا علی

بازمانده یکشنبه 2 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 04:07 ب.ظ http://ssan.blogfa.com/

عزیز سلام
چطوری ؟ شکر خدا خوب راه افتادی ، امروز یک دعا از شهید دکتر شریعتی برات اوردم ، موفق باشی
خدا یا:

رحمتی کن تا ایمانم نان و نام برایم نیاورد ، قوتم بخش تا نانم را/ وحتی نامم را در خطر ایمانم افکنم ، تا از انها باشم که پول دنیا را میگیرند و برای دین کار میکنند ، نه انها که پول دین میگیرند و برای دنیا کار میکنند.

همواره ، تورا سپاس میگذارم که هر چه ، در راه تو و راه پیام تو ، بیشتر میروم بیشتررنج میبرم ، انها که باید مرا بنوازند ، میزنند ، انها که باید همگام باشند ، سد راهم میشوند.

انها که باید حقشناسی کنند ، حقکشی میکنند ، انها که باید دستم را بفشارند ، سیلی میزنند، انها که باید تقویتم کنند ، سرزنشم میکنند نومیدم میکنند ، تا در راه تو / از تنها پایگاهی

که چشم یاری دارم و پاداشی ، نومید شوم ، چشم ببندم ، رانده شوم......تا تنها امیدم تو شود، چشم انتظارم تنها به روی تو باز ماند ، تنها از تو یاری طلبم ، تنها از تو پاداش گیرم ، در حسابی که با تو دارم ،

شریکی دیگر نباشد ، تا ؛تکلیفم با تو روشن شود ، تا تکلیفم با خودم معلوم گردد ، تا حلاوت" اخلاص" را - که هر دلی اگر اندکی چشید ، هیچ قندی در کامش شیرین نیست - بچشم ، خدایا : اخلاص ! اخلاص! و

میدانم ، ای خدا ، میدانم که برای عشق ، زیستن ، و برای زیبایی و خیر ؛ مطلق بودن ، چگونه ادمی را به مطلق میبرد ، چگونه اخلاص ، این وجود نسبی را، این موجود حقیری را که مجموعه ای از احتیاج ها

است وضعف ها و انتظارها ،" مطلق" میکنند !...................
التماس دعا

بسیار زیبا بود بازمانده عزیز! هدیه خوبی بود! متشکرم.

سورنا زنگنه سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام
امیوارم وبلاگت روز بروز ژر بارتر و متنوعتر بشه.راستی اگه میشه فونتت رو بزرگتر کن یا اینکه بولدش کن.
در ژناه خدا باشی.
راستی فرصتی شد به بازمانده عزیز هم سلامی عرض کنم.
یاعلی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد